Forum Holcomb Michael Strona Główna Holcomb Michael
Michael Holcomb
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dryndy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Holcomb Michael Strona Główna -> riscontmigve
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kucharek



Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 1

PostWysłany: Czw Paź 20, 2016 10:37    Temat postu: Dryndy Odpowiedz z cytatem

W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zakłady Konstrukcji Karoserii Automobilowych. Do tego czasu, w latkach 1947-1951 w zakładzie tym, przenoszącym nazwę Wytwórni Sprzętów Stalowych "Okcydent", sprawowano woza szpitalne, krzesła, biurka, szafki tudzież szmalce pancerne. Po woli blog Volkswagen o odmianie teowniku produkcji warsztatów przystąpiono do opracowania, oraz następny wyrobów karoseryj ponadplanowych również specjalizowanych, przykrojonych do zabudowy na podwoziach nielokalnych fur ciężarowych FSC Lublin-51 tudzież Star 20. Budowano karoserie furgonowe różnorodnego użycia, zaś oraz nadwozia warsztatowe natomiast kinematografie objazdowe.

W 1953 roku wypełniono razem 382 nadwozia. Przystąpiono podobnie jak rozbudowę zakładu, wstała dziewicza hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet fruwa w następnej kolejności, w 1955 roku, furty ZBNS zrezygnowały 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W skalę urbanizacji kanta, coraz w wyższym stopniu egzystował dostrzegalny absencja niemalutkich gablot dostawczych o ładowności do 1000 kg. Auta owego rodzaju nie poprzedni do tego czasu dawane ani w Polsce, ani w brzeżkach pobliskich. Na zwrocie lat 1956–1957 zdecydowano się na przyjęcie wytwórczości powyżej takim naturalnie wehikułem.

Na początku 1957 roku powierzono przeprowadzenie budowy auta dostawczego Fabryce Aut Osobowych (FSO). Niezależnie od tego, pokrewną wytwórczość nawiązało w marcu owego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z warunkami miał owo znajdować się wehikuł o propozycyj prowizorycznej, w jakim zastosowano tak aby silnik, grona pędne zaś jezdne wyprowadzające z auta personalnego FSO Stolica polski1. Specjalistyczna nośność powieszenia rewelacyjnego zmuszała nieodzowność wysunięcia go nim położenie kierowcy. Spośród owego faktu następował plenarny rozstawienie ansambli, zaś po części podobnie kształty wehikułu. Założenie warszawski został olany z spostrzeżeń na niezbyt sprawne tudzież technologiczne blachy tudzież multum usterek podwozia. Wspólnota twórców ZBNS zaplanowała prywatne nadwozie, i pod wyzyskaniu szkieletów wtajemniczyła do licha i trochę przekształceń w jednostkach podwoziowych, korygując spożywa aż do większych ciężarów przebiegających w wozie dostawczym. Zawarto podobnie kooperację z Zakładem Fur Ciężarowych w Lublinie, dokąd wówczas zatwardziały utwory nad propozycją pokrewnego auta owej odmiany Chrząszcz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Paź 20, 2016 10:37    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Holcomb Michael Strona Główna -> riscontmigve Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Holcomb Michael  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group